Kvällningen.

Va fortfarande helt depp hela kvällen igår, vet inte vad det var för fel på mig. Va hemma med Jimmy en stund tills han skulle sova sen åkte jag hem och böt om lite och åt lite. Sen blev det simbadet och hälsa på Törna, Tina, Johan, Robban, Jing, Parran och alla andra. Åt korv och chips och slogs med myggen. Åkte en sväng sen hem för att sova. Känndes lite ovant att sova själv i natt faktiskt, men va skönt oxå och kommer måsta vänja sig vid det så herrn får sova om nätterna när han ska upp tidigt. Han ringde och väckte mig i alla fall så jag fick prata lite med honom innan jag steg upp.

Sitter på jobbet nu och grejer lite. Med lite tur så kommer Jane och hälsar på en liten stund innan hon ska åka och jobba. Har inte träffat henne alls mycket på sista tiden, saknar dig vännen!!!!!! Hoppas du kommer vara här i krokarna i helgen så vi kan festa lite tillsammans. Vore skoj!


Finaste flickan <3


Foto:Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0