Äntligen semester.

Idag har det varit en otroligt seg dag, somna vid tre i morse och vi vakna vid halv elva gick upp duscha och va iväg till ica och köpte frukost. Jimmy stanna hemma och kolla pistvakt under tiden. Sen vart de grymt god frukost med färskt bröd och massa andra godsaker. Vid tre orka vi till slut gå utanför dörren och då hade vi plöjt igenom hela dvdn. Åkte bort till Steffe och hälsa på en stund Johan kom dit och sen åkte vi och åt smaskig mjukglass med en nyhet för mig, viol "sås". Smaka riktigt bra faktiskt. Sen åkte vi hem till Jimmy och där är jag än. Johan följde med och Jimmy har greja med bilen, jag har hjälpt Eva och Tommy och klippt gräset jagandes av hundra tusentals mygg!!! hatar!!! lirat lite badminton mot Johan och hoppat studsmatta och vart helt slut. . .  innan käka vi pizza allihop så de va väl värda minuter på studsmattan. Nu är Mackan också här och Eva har lite främmande som sitter här och pratar på. Kusin har kikat på min bil nu på kvällen, gick dock inge bra så jag får nog ringa till Sören i morgon och fråga om han kan kolla på den. Suck varför ska det alltid vara något som inte går bra och som man vill. Jag och min lilla golf verkar inte komma överrens längre och de är bra synd för den är så fin min lilla juvel. Men men ännu en orsak till att byta bil och ha en större hoppas bara pappa inser de han med snart. Nu om nån gång borde han ju. Har lekt papparatzzzi idag som alltid, knäppt på allt och ingenting men sitter med Jimmys dator nu så har ingen sladd att koppla ihop kameran med så vi får väl ta bilderna en annan gång. I morgon kan man göra vad man vill, äntligen semester och det är så underbart skönt så skönt. Känns verkligen väl behövligt och jag kommer njuta någe nog. Får se va de blir i morgon mer än ett besök hos Sören med bilen.. .. Någe skoj hoppas jag dem vill hitta på.

Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0