En helt vanlig dag.

Det är så grymt varmt! Känns som om jag ska flyta bort, som tur är så är det lite svalare i butiken i alla fall men att gå ut är det knappt frågan om så länge inte kunderna vill ha hjälp ute. Ska man vara ute bör man hålla sig under ett parasoll, vid en strand eller på en filt i bikini.

Arbetsdagen igår flöt på lite bättre än dagen innan i alla fall. Monika va kvar en aning länge än hon skulle också och jag fick mycke gjort efter det, mer än vad jag trodde i alla fall. Pyssla på där hemma sen också, inte mycket men lite i alla fall, man orkar ju inte köra på för fullt i värmen.  Sen igår kväll ringde söt Jane och sa att hon blvivit dålig, tänker på dig vännen och krya på dig massor. Jag önskar och vill göra allt bättre för dig/er och de gör så ont att jag inte kan mer än att finnas här. <3 Kärlek till dig!

Senare på kvällen efter halv elva var det dags för kvälls dopp, jag och M åkte bort till Aspo och bada. Va inte en kotte där så det var ju inte så fasligt jobbigt att visa sig i bikini då. M tyckte det var för kallt men jag plaska på bra jag. Var lite små kyligt i luften och blåste inåt så kan förstå tanken. Men så länge man va i så var det ingen fara. Bada nån timme sen åkte vi hem igen. Va bra skönt att lägga sig och sova nybadad så det kommer det garanterat bli snart igen, redan ikväll om jag har turen på min sida.




Samma strand men annat sällskap och inte alls lika mörkt ute.

Foto:Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0