Nattpass.

 
Sötnöten ville ha med mig på jobbet i tisdags, så efter min och Monikas shopping tripp till Tierp så hämta jag volvon och åkte mot Björklinge. Inte kan man väl säga nej till att hålla honom sällskap inte. Men först och främst Tierp. Hitta lite kläder, ovantligt va? haha. Mycke fint men va ju tvungen att välja och vraka då det fortfarande inte är så att jag är miljonär. Blev i alla fall fyra tröjor, var av två som åker på när vi ska till Valbo på 30års fest på lördag. Monika handla mycket fint hon också, men hon hade mera tur än mig då nästan allt va på rea. Varför kan inte jag ha lika tur. Hade det jätte trevligt, kika runt i butikerna och prata om både det ena och det andra. Trivs super med henne, så jag hoppas vi kan få till en fortsättning sen när "praktik" perioden är slut. I alla fall så åkte jag me Jimmy då på natten, han ringde precis när vi hade kommit hem till bruket igen så slängde i mig lite mat och åkte iväg. Hade det så bra så hela natten och vi va väl hemma runt fyra på morgonen. Jag låg och sov i sängen i lastbilen ett tag så man kunde vara pigg och hålla honom vaken när han skulle köra.

Så igår morse blev det sovmorgon, jag vakna elva och han halv ett. Efter 20 timmar bakom ratten så lät jag honom sova till han vakna så pyssla med lite allt möjligt under tiden. Sen åkte vi en vända till honom, hämta ut hans nya mobil på posten (så nu har vi båda nya, min är ju bättre så klart :P) åkte och hälsa på Wahlström och åkte hem och åt frukost och laga middag till senare på kvällen. Jimmy åkte till Mackan och jag städa lägenheten. Så nu är det skapligt där inne igen, kan inte förstå att det blir så dammigt och skitigt när man nästan aldrig är där. Men så bryr jag mig inte lika mycke den här tiden på året heller så det går väl lite längre mellan städningarna. 



Vid sex messa Magnus om skiftbyte och söt som jag är så följde jag me honom i natt också.  Känns så himla bra och i natt satt vi och prata om en himla massa som fick det att kännas ännu bättre. <3 Kom hem samma tid i natt och för att få sova så mycket som möjligt så var det bara att slänga sig i sängen bums. Somna som en stock och sov tills den förbannade klockan väckte mig, så det var bara att gå upp de medans Jimmy knappt märkte av oljudet. Idag är det som sagt jobba som gäller. Pappa är påväg hit och ska fixa lite saker. Monika kommer vid halv två och sötnosen lär väl vakna och gå ut med broders hundar snart så han kommer nog in och gör mig sällskap några minuter om jag har tur. Så förhoppningsvis så blir inte dagen så lång och seg nu när det är många järn i elden.

 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0