Ume.

Igår natt kom vi upp till stugan, kvart i två parkera jag bilen och det vart sängen direkt. Sov som en stock efter att ha kört nästan 60 mil och jobbat innan. Men det gick jätte bra, hade ju sån tur så världens bästa sjutsa mig till mamma först också och kommer och hämtar mig när vi kommer hem. Så skönt så man slipper den biten i alla fall. Igår gjorde vi inte så mycket, åkte på marknad till Vännes en sväng på em. Åt super god både lunch och middag som min bästaste morbror mäster kocken lagat ihop. Sent på kvällen vart de dricka, kort och båt åkning. Va ute och lag nät och med tanke på att jag va me så vart de ju trassel som alltid, jag för nog otur med mig. Körde på något så två av propeller bladen sa hejdå så det var bara åka i land och byta innan vi kunde åka tillbaka hem. Men de va så skönt att få ut på vattnet lite. Väl hemma igen blev det lite mera av allt och senare på natten hoppa vi i säng.. Saknar hemma lite. Men har det super bra och skönt, är lite ovant bara. Men jag njuter för fullt.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0