Dagen D.

Greja hemma igår kväll, packa, diska, tvätta och dona. Är nästan klar, ska bara lägg i lite av dem nytvättade kläderna sen är det bara åka upp åt norr. Ska bli skönt men ack va jobbigt det känns. Vill inte åka hemifrån, har till och me ont i magen över det och känner mig bra hängig. Förstår mig inte på mig själv varför jag ska känna så för men tror nog att jag vet ändå. Jag kommer sakna så enormt men samtidigt är jag så rädd eller inte rädd men orolig för hur det kommer vara under tiden och när jag kommer hem igen. Men jag antar att det inte är något att grubbla över, jag får väl skylla mig själv som inte tagit tag i det tidigare och nu innan. Det blir som det blir.

Efter jag packat och grejat klart kom Jimmy och vi kika på film och "åt" hallon milkshake, mums va det så sån måste jag göra igen, brukar jämt göra på jordgubbar men de här va inte alls tokigt. Har ingen aning om när vi somna för jag råka sova lite på soffan som vanligt, vad har hänt med mig. Är bra trött idag också, mest för att andra får sova när jag går upp. Fy det är så himla träligt att se någon annan sova när klockan ringer för fullt och ögonlocken vill slå igen. Men men bara upp och hoppa de. Får se om inte mamma får köra sista milena idag kommer nog kanske vara för trött för att köra hela själv i år, med det visar sig. Nu väntar jag på att klockan ska bli halv två så Monika kommer och avlöser mig lite så jag kan fixa några ärenden innan stängning och det är dags att åka iväg.

Kommer sakna.






Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0