E4 och riks80.

När vi åkte hem från Valbo stanna vi till på köpis, vilket vi gjorde på vägen upp också. Handla lite presenter och kläder tills oss. Fanns mycket fint och skulle lätt kunna gå där länge till. Men så går det när man tar med sig herrn in då är det bara in och ut därifrån igen. Men jag ska inte klaga han följde med på det mesta jag ville. När vi kom hem tog vi Harras på en promenad och åt lite mat med Jimmys familj. Blev en tidig kväll för Jimmys klocka ringde 02,20 på måndag morgon och snäll som jag är så följde jag med han till jobbet. Så va bara vakna snabbt klä på sig packa maten och sticka. Va helt slut sen hela dagen i lastbilen. Sov en sväng i mellan åt och när vi kom hem slockna jag på en sekund. Stackars honom som har så varannan vecka fattar inte att han klarar de. Men man kanske blir van. Åkte bort till buddby sen och hälsa på lite och tog Harras med oss så Ronja och han fick leka sen drog vi hemåt igen för att sova.

Soluppgång.
 
 

Avlastning.
 

07,00-10,00
 
 
 

Kvällning.
 
 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0