Jag vill ha!

Just nu har jag en ganska lång önskelista, vissa saker inte fullt så dyra medans andra går det bara drömma om. Tänk om man vann en miljon eller fyra ojojoj men som sagt drömmar är bra att ha. Nu gäller det bara solla ur och beta av lite av vad som kanske borde prioriteras. Första inköpet kommer i alla fall att bli mera minne till datorn så man får plats med alla dessa bilder och alla musik som man visst sparar på sig. Fota vad är det, är det något jag brukar göra. Haha.

Den här skönheten vill jag ha, lika som Milas känns lite dumt och onödigt att leta en annan när jag börjar förstå mig på den hon har och hon som är foto expert lär ju ha bra kunnande i det där och tänk så bra hjälp jag kommer få.
 

 



Foto:dustin.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0