Minne.

Idag känner jag mig bra slut, sov som en stock i natt och drömde massa otäcka drömmar. Stängde lite tidigare igår och åkte med Jimmy in till stan, han skulle handla en grej till bilen och jag några presenter och en tröja. Det slutade med att det var han som storhandlade, inge bra och åka in med mig haha.. Jag hittade i alla fall en present och köpte ett usb till mig själv plus lite alkohol till helgen till oss båda. När vi kom hem var jag ju tvungen att fylla minnet med massa nya bra låtar, jag som inte äger några :P men inga nya i alla fall. Vet inte hur många som hamna på minnet men de är väl närmare 1000 nånting skulle jag tro. Måste verkligen köpa mig en liten extra hårddisk, snart sprängs väl datorn av alla bilder och musik. Efter det var gjort åkte jag hem så Jimmy fick sova som skulle upp halv tre lyssna igenom hälften av låtarna, grejade lite ordning där hemma, tvätta och vänta på att Lolle skulle ringa. Vid elva kom bussen till Österby och då va de bara ut i kylan och köra hem henne, har man lovat så har man. Men det gjorde mig inte ett dugg. Klart man hjälper om man kan. De va gårdagen de, förkylningen sitter i än me fast måste säga att de inte känns lika tungt idag. Nu är det bara hålla tummarna att det går åt rätt håll, vi som ska åka iväg i helgen och allt. Synd att de inte ska bli sol och fint väder bara, en aningens trist men man ska tänka positivt de kommer säkert bli hur skoj som helst ändå. Nej nu ska jag fortsätta med jobbandet. Snart kommer Monika också och då får jag de lite skojigare igen.


Loveelliii. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0