Är måndag.

Är måndag och jag är så trött, har varit ledig i helgen men va har det hjälpt. Ingenting! I fredags firade vi hjärtat som tagit sin sjuksköterske examen, äntligen är du klar vännen du kommer bli en grymt duktig syrra och jag är så glad för att du slipper allt plugg nå mer. Höll till där hemma med släkten hennes och lite kompisar. Va en mycket trevlig kväll som slutade med en sväng till öregrund och sen vidare till donken i stan, hon jag david och pontus, när vi kom hem träffa jag jimmy en stund innan det blev sova.

  

I lördags hoppa vi upp ur sängen rätt tidigt, åkte hem till Jimmy och hämta volvon sen vidare förbi pappa innan jag hamna hemma hos kusin och Elina. Hade bokat in en liten utflykt med dem till bakluckan, himla, pepparkaksfabriken och sen vidare till öregrund för en promenad och världens godaste glas. Hade en riktigt mysig och trevlig dag! Efter trippen bar det iväg hem och fixa sig i ordning, dags för nästa firande. Underbara Lolle som blivit klar lärare hade middag och partay där hemma. Åkte lite tidigare och hjälpte till och fixa ordning lite. Ställde frivilligt upp som fixare och serverade och grejade och såg till så alla hade det bra, då speciellt fröken som vi skulle fira. Jimmy kom och hämta mig vid halv ett, va helt slut och kände att det fick räcka för idag. Va ute med honom en sväng, halv sov i framsätet så va lika bra att hem och sova...

   

Foto:Loveelliii.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0