Det händer något hela tiden.

Har haft en helg fylld av saker och otrolig värme.

I lördags jobbades det som vanligt, va tok varmt och inte alls de roligaste men tiden gick i alla fall. Åkte och köpte glass och for ut till Anna som va själv hemma hos Wahlström. Låg där och sola lite och prata och efter ett tag kom Pontus och Johnnie hem, dem gjorde oss sällskap på filtarna och sen vart de både vatten krig och sjuka historier. Körde hem Pontus till Österby och sen tillbaka igen för att hämta Anna och åka och handla middag. Vi fick både bestämma och laga den så tacos blev det med glass till efterrätt. Va bra gott. Pontus kom tillbaka och sen va vi där hemma ett tag.

Lite senare drog vi åt olika håll och jag hamna hos Peter och Carro. Dem och Andreas hade precis käkat mat och Bempa for som ett vild djur i trädgården. Hade ännu lite mera vatten krig, klippte Andreas och greja. Dem hade fått för sig att dem ville bada så dem drog ut med lilla gummi båten och jag tog alla grejer och åkte bort till stranden. Va mest bara mygg och kallt tyckte jag så jag fattar inte riktigt att dem klara av och bada men ungarna for runt som attan i alla fall dem. Sen vart de tillbaka med allt och alla igen och jag tänkte hem och sova men Denise ändra om min plan lite när hon ville att jag skulle komma och köra ner dem till fiket. Gjorde det och stanna utanför där en stund och prata med alla eftersom dem tänkte stänga igen precis så vart de inte så långvarigt. Så Denise, Jocke, Conny, Johan och jag åkte bort och böt till större bil, inte lätt i en golf me tre grabbs i baksätet haha. Åkte bort till Ottars i stället där det var partay i parken. Träffa massa andra folk och kika på alla snygga vrålåk. Vart inte där så värst länge heller men kul att vara ute på utflykt. Släppte av dem andra och va ute och åkte lite med Johan så va hemma vid halv tre och runt tre kom Jimmy så vart en lång och händelserik dag.

 
  
 

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0