En full helg.

I lördags efter att jag vaknat upp åkte jag ut till Film skogen till Anna och Wahlström, dem var faktiskt bra pigga för att ha varit en aning på lyset dagen innan. Gjorde ren bilen en aning eftersom hela leråkern borta i Bärlinge tycks ha följt med in i bilen. Efter nån timme där ville Jimmy att jag skulle komma hem och äta me han, så i stället drog jag med mig dem andra två också som inte riktigt var kör bara än och hämta honom.
Sen blev det mat på grillen och en tur till Bärlinge igen för att hämta ännu en grabb som skulle vara med och festa på kvällen sen. Vi var borta bra länge och när vi väl kom hemåt blev det att byta bil till chevan, alla onyktra folk och såna som var bakis sen kvällen innan haha hoppa in och sen for vi iväg till lövsta.
Älskar verkligen att köra den där bilen, ska vara stort så lill golfen är ingenting den mot de där.
Vart en lugn kväll och natt borta i Lövsta. Jag och Jimmy stanna ute och prata me både den ena och den andra, hans jobbar kompisar, mina gamla goingar som jag inte sätt på länge och en hel hög med Österby folk. Jag höll mig mest inne i chevan med film och värme. Men va gjorde det för nytta? hela benen och fötterna är röd prickiga av myggbett, hatar myggor!!!!! Innan alla var hemma och allt var fixat så hade nog klockan blivit en del, tre kanske? Så det var i stort sätt bara att hoppa i säng och Jimmy hade planer på att gå upp klockan åtta så vem vakna av klockan då tror ni, JAG inte han i alla fall så sen kunde inte jag sova någe mer medans han så skönt sov till strax innan tio. FUSK!

Duscha greja och dona och sen åkte jag iväg till Lolle och hämta lilla prinsessan Edith. Var lite barnvakt åt henne hela em medans Lolle jobba och Peter va ute och åkte hoj. Vi hade det så himla mysigt. Träffa pappa och Inger, åkte till Öregrund och åt lite allt möjligt med Jimmy, Wahlström, Anna och Hollendarn. Va till Östhammar, Hargshamn och sen vidare hem med henne. En tok mysig dag och jag kommer snart och knycker henne igen! Hihi.

Sen när jag lämnat henne, bytt bil och kom hem till parkeringen igen kom Jimmy och hämta mig och sen spendera vi resten av kvällen med att tvätta bil, äta glass, prata med folk och var hemma hos honom.

 
 

Foto:Loveelliii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0