Jag har gjort det!

Jag har gjort det! Jag har för första gången vågat röra och vara nära dem där krypen som finns där hemma hos Jimmy. Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv, att jag vågade. Men det kommer nog ta ett tag till nästa gång. Första gången jag var in där va de bra läskigt men sen eftersom har jag faktiskt inte brytt mig. Men så tog Jimmy upp en av dem, jag märkte inget först förän han ropa på mig och jag vände mig om. Jag tror jag hoppa en halv meter från stolen. Men till slut och efter att han visat att dem kanske inte var så farliga ändå så vågade jag faktiskt röra vid den ena. Så vem vet, får ta ett steg i taget sen kanske man vågar hålla i dem me. Men som sagt ett steg i taget och dem stegen är pytte pytte små.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0