Födelsedags partayyyyy.

Minnet är bra kort, jag tror jag har för mycket för mig för att komma ihåg va jag gör om dagarna. Hela förra veckan är helt svart. Kan i för sig skylla på att jag hade någe nog me kunder och jobb då och jag jobba månd till sönd så är kanske inte så konstigt. Men i helgen vet jag vad jag gjorde i alla fall, om jag får tänka en stund.


   

Wahlström fyllde år i fredags, så efter jobbet var jag med Peter, Gillberg och grabbarna tills Jimmy och Mila va klara för avfärd. Vi åkte ut vid tio och fick tårta och grejer. Va bra mycke folk så var skoj. Jag lekte papparatttttziiiii med Milas kamera, oj va jag var hatad där ett tag men roligt va det, jag vill oxå ha systemkamera och jag vill ha alla bilder MILA!.. Vore bra skoj! Va jag och typ tre till som inte drack så dem andra va bra dragna allihop haha. Jimmy blev en aning trött och onykter så han gick och lag sig i chavan och Mila höll i gång för fullt inne i huset så jag tyckte det var lika bra att åka hemåt, jag hade knappt rullat ut chevan från gården innan han somna och snarka för fullt haha bra sliten. Men det var bra skönt att komma hem i tid genom att det var jobb dagen efter också.


 
 


Mila kan hon, värsta party bruden. Blev bra skojiga kort på hennes kamera men dem har ju inte jag så får nöja mig me mina små bilder. Vet inte riktigt hur de kunde bli så röda och knasiga kort men de vart ju rätt bra ändå. Vi kan säga att det var meningen :P Längst ner till höger har vi i alla fall födelsedags barnet.

  
 

Foto:loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0