OJ då!

OJ då! Jag har fått höra att jag är seg på att blogga just nu, sorry! Jag har fått för mig att jag inte har tid riktigt och de är inte så många som läser det jag skriver så jag har inte så bråttom. Får väl köra en uppdatering igen då.

Jag har hunnit med en hel hög med saker sen sist. Förra fredagen var jag på Ingelas 30 års kalas, masssor med god mat och dricka. Kanske lite för mycke dricka för att orka upp och jobba dagen efter. Blev en bra seg dagen efter.






På söndagen var jag och Jane ut till Lolle, Peter och Edith. Dem skulle egentligen komma till mig och fika och gratta men vi åkte ut till dem i stället. Så blev en massa kort tagna, fika, promenad och lite senare en sväng till lekparken medans Lolle handla.





Underligt och vilken otur att aldrig jag fastnar på bild haha.
 
Foto:loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0