Varför? <3

Det är så orättvist, varför kan vissa saker få hända. Det går inte ens att beskriva alla tankar och känslor som finns just nu. För dig vännen, för er alla nära, för familjen för alla. Fy jag gråter och tänker på det hela tiden, jag önskar jag kunde göra något hjälpa och få eran smärta mindre. Att en liten varelse inte kan få vara med längre, att den kan vara borta inte finnas mer helt ofattbart. Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta ni underbara go, hon finns hos er hon finns där fast ni inte ser henne. Sötaste tjejen hon vet att ni älskar henne att ni gråter era tårar, hon vill torka dem men kan inte. Hon ser er och vet att ni älskar henne. Hon er eran fast hon är en ängel, eran lilla söta ängel.
Vila i frid Cassandra! <3
Å goaste vännen min jag finns här när du helst behöver mig. Jag gör allt för dig och jag ska hjälpa dig igenom de här <3
  



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0