Lördag.

Ja va gjorde jag i lördags, jo jobba först då. Gjorde en sån underbart söt krans till en liten flicka som skulle döpas, hon och familjen skulle ha sjömanstema så allt gick i blått och vitt och lill tjejen skulle ha sjömansklänning :) så i kransen blev det vita nejlikor, blåklint och blå delphinium.

 

Sen efter jobbet drog jag och Jane ut i naturen, vi hamna i Aspo med picknick och filt och låg där några timmar i solen och hade det bra. Åt massa gott och försökte få färg. Efteråt drog vi ut och kika runt lite, va till Robert och Mattias och prata lite, åkte till Wahlström och prata lite med han också innan det blev grillen mat i butiken... Ja va hände på kvällen då, hmm vi va väl ute som vanligt och prata me folk, jag måste nog uppdatera mitt minne lite..

 
 

Foto:loveelliii

Kommentarer
Postat av: Jane

TA BORT BILDEN!!!

2009-05-21 @ 17:12:14
Postat av: Elli

Ja jag ska :P men de va ju du som skulla välja ut en annan så du får ju komma och göra de då så byter jag :)

2009-05-22 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0