Sista april.

Ny vecka igen, är helt snurrig på dagarna eftersom jag va ledig i fredags, ovanligt nog har nog aldrig hänt en fredag på många många år men som tur va så inföll ju första maj så lägligt i år.

För att inte bli alldeles snurr så tror jag vi tar de dag för dag.. .. ..

På sista april jobbades det som vanligt, full dag men hade Monica här på em så tiden gick fortare, efter jobbet vart de bud körning, handling och matlagning tillsammans me jane.. . Vi var ute och åkte lite och kika runt, prata me folk och mest tog de lugnt, blev inget festa även fast ja faktiskt va ledig dagen efter.. Körde hem henne till lgh rätt tidigt så spendera resten av natten med Martin och Sebban, tror jag låg hemma i sängen vid halv fem :P men trevligt hade jag!


loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0