Röda dagar är bra dagar.

Ledig igår, eller i alla fall nästan jobbade några timmar och gjorde begravning som skulle ut i morse. Tog en rejäl sov morgon så var bra segt och dagen flög på för fort. Karina kom och luncha med mig på jobbet, köpte me sig mat och höll mig sällskap :). Efter jobbandet träffa jag Peter, Gillberg, Bempa och Trolin på grillen och surra med dem ett tag och åt mjukglass, bra smarrigt det är .. Senare for jag vidare till kusinen med familj och va där några timmar, gosa me lill skruttan och hade det trevligt me mamsen och pappsen hennes. Tog upp Jane på hemvägen och sen hände det inte så mycket mer, prata i telefon och surfa lite innan det  var dags för sängen.. Det var min lediga torsdag det.



En trött liten Elina är och hälsar på mig på jobbet.

Foto:loveelliii


Kommentarer
Postat av: Therese & Elina

Vi kommer snart och hälsar på igen! Tack för att du tog ut henne på en tur när du var här, mysigt för föräldrarna att äta på tu man hand ibland. Ha en skön lördag med mkt skoj! Kram kram

2009-05-23 @ 10:28:07
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0