Redan dags för helg igen.

Sitter här på jobbet, Monica gick hem för snart en timme sen och jag håller på och somnar. Inge bra att inte sova om nätterna även fast man är trötter. Men kunde inte riktigt säga nej och stanna hemma. Fast intog soffan och kudden med detsamma och va nog kanske inte den roligaste att umgås me under natten men vi hade trevligt ändå, tror M oxå tyckte det.. .
Va händer idag då? ja de kan man undra, de är rätt fint väder verkar som att kunderna sparar sig lite tills i morgon när vi har jippo på bruket. Hoppas det blir sol och mängder med folk! Monica ska vara med mig några timmar i morgon oxå :) skoj skoj... Fick lite kläder av henne i onsdags och hon hade tydligen ännu mer till mig :) ska bli spännande och se annars får mamma ta det jag inte vill ha.. . kul me lite nytt! Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, blir nog lungt skulle verkligen behöva dammsuga och diska, eller jag MÅSTE verkligen göra de. Hade tänkt baka och greja oxå men det får nog vänta tills nästa vecka kanske, vi får se.. .. Nej om man skulle ta tag och göra något igen kanske, gäller bara få lite inspiration och hitta på nåt :P

 

Bilderna är från i söndags em när vi var vid hammardammen och fiskade. Ser ut som de vore sen kväll men jag fiffla lite med kameran så bilderna blev lite annorlundare än verkligheten.

Foto:loveelliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0