Det tar tid ibland.

Lite dåligt med uppdateringar här känner jag. Orkar och hinner knappt med jobbet just nu och på den lediga tiden försöker jag hinna med alls som ska göras där hemma. 
Som sagt är väldigt slut hela tiden nu, kan kanske vara en kombination av höst, mörker och en förkylning som inte brutit ut på flera månader. Lite små smorig ena dagen bra nästa halsen tredje och så bra igen den fjärde så håller det på hela tiden. Man blir bra förvirrad. 

Allt är toppen annars, mår som en prinsessa och går på små rosa moln. Har aldrig varit lyckligare och gladare ( bortsätt från det jag nämnde tidigare då ) Kan inte riktigt förstå att det är på riktigt, är så man vill nypa sig i armen hela tiden för att verkligen se att man inte drömmer. 

Har gjort en himla massa sen sist. Kommer knappt ihåg vad haha. Men tråkigt och inget att göra de behöver man då inte oroa sig över. Igår kväll va jag hem till Jimmys föräldrar ( han jobbar ju natt :/ ) och fika, busa med Harras och kolla på tv några timmar, hämta min däck också va därför jag skulle dit egentligen men jag fastna där hemma. Va så trevligt så!  


Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0