Mys.

Helgen bestog mest av att träffa folk. I lördags blev det fullt hus, så som i fredags. Ekkah, Malin, Linda, Elin, Johan och Tobbe och så jag och Jimmy så klart. Kika film och drack alkohol efter taco middagen dem första två och vi hade. Va en mycket bra kväll men ack så seg man va dagen efter. Huvudvärk och trött. Drack knappt nåt men ändå så hade man de där som banka en i skallen. Men jag skyller på att jag sov konstigt eller nåt, för det lär ju ha varit de eller hur.

Låg hemma till sängs och i soffan till klockan va fem på em. Då blev det dusch och laga mat. En riktigt mys söndag. Sen åkte vi ut och kika en sväng och prata me folk. Handlade lite och sen hem igen och kolla på mera film. En slapp dag me andra ord.

Igår va det fullt upp på jobbet, gjorde begravning, hade försäljare här, besök av både en två och tre personer. Efter jobbet åkte jag till Ida och drack kaffe och prata strunt en timme innan hon skulle åka och jobba natt passet på jobbet. Åkte hem och greja ordning lite där och sen kom hjärtat hem från jobbet mitt i natten (för en gångs skull) och då blev det sova.

I morse va det kyrkan och begravning som gällde och nu på dagen ska det förberedas inför möte ikväll och kika över lite mera inköp till julen....

Hoppas på att dagen kommer gå fort. Känner att sängen och hjärtat där hemma lockar en hel del.




Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0