Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Igår skulle det städas efter jobbet, städas och rensas mest resas så det blir klart någon gång och jag kan få bort alla Jimmys kläder in i skåpet. Men hjärtat ville att jag skulle åka med han på jobbet, så snäll som jag är så gjorde jag ju det så klart. Strax efter åtta va jag i Gimo och han hämta upp mig, åkte till Enköping - Börje - Enköping och så tillbaka till Gimo och böt av. Från elva till tre låg jag och sov i "sängen", va vaken lite nu och då i mellan för att kolla så jag inte hade ramlat ner och att hjärtat inte somna han med. Men han satt mest i telefon och tjattra med Tommy. Världens klockrenaste Valbo bo och lastbilsägare. Hahaha!

Idag är jag grymt trött, även fast jag sovit 4 + 4,5 h totalt i natt... Tror de är vädret med, grått och ruskigt. Riktig höst dag. Hoppas verkligen det blir mycket kunder i butiken idag så tiden går undan, skulle verkligen behöva en sån dag. Men med tanke på att det är löning på fredag så ser det lite mörkt ut. Blir i alla fall massa pappersarbete idag, vare sig jag vill eller inte. Måste göras och det är på tiden.

Men först en sväng runt i data världen...... Uppdatera butiks bloggen kanske?!




Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0