Måndag.

Känns som det har hänt mycket den här helgen fast ändå inte. Igår sålde vi "nästan" chevan :( lag in annons i lördags och det ringde direkt och mailen kommer in en efter en. Va en här i krokarna som kom förbi och kolla på den igår, oanmält och bra så han ska troligtvis köpa den idag. Snyft.. .. Så på em igår blev det till att fixa bilen och va ute och åkte den en sista gång. Va förbi gruvplan och lite andra ställen och knäppte lite minnes bilder. Är bara en bil och de kommer fler som tur är. Men den va speciell på någe vis.

Har också hunnit med dog promenix både i lördags kväll och igår på em, kika på auktion och träffa Jane en sväng, mysig film kväll, ute och greja, Uppsala med pappa, Jimmy, Pilla och Linda och massa annat.

Helgen har gått för fort som alltid!!!! Ännu en vecka framför sig, gillar inte måndagar! Kommer se Jimmy lika lite den här veckan, i morse va han i alla fall vaken en stund innan jag gick men jag tror han somna om lika fort igen när jag gick. 

Nu ska jag försöka fördriva tiden me lite allt möjligt plock till ett när Monika kommer hit, efter de får de bli en högre växel. Trött va ordet!!!!!!!




Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0