Sött till små söta.

Sitter i lastbilen med min pojke. Han lastar och jag surfar. Hoppa in i lastbilen för nån timme sen och slet med mig datorn för att fördriva tiden lite medans han är ute. Betteriet på den bärbara är grymt dåligt så att köpa en mini dator står ganska högt på listan nu, batteritiden på en sån är 7-8 timmar och de känns ju bra mycket bättre.

Ska inhandla lite från Hm hade jag tänkt, inte just nu men i veckan. Med lite rabatter kan man ju passa på. En sak som kommer följa med hem med posten är den här.....



Kärlek vid första ögonkastet. På vägen hem från Umeå stanna vi i Sundsvall. Därifrån åkte det med an body hem, självklart med en sköldis på i brunt, oliv och rost. När vi va till Valbo fick jag äntligen min BRIO leksak. Så sköldpaddorna samlas på hög nu. Inte kan man väl få för mycke av de goda?

Foto:hm.com
Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men... Vad nu? Är det en liten på G???

2010-01-26 @ 07:29:51
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0