Umeå.

Mitt hjärta tillhör dig! Dig för alltid...

Sitter eller snarare ligger i sängen hemma hos morbror nu och vilar. Ska snart sova lite. Skönt att vara här uppe i norr med hjärtat och bara koppla av. Mysa och hitta på lite saker. Dess värre är min rygg helt sväld och gör ont ont ont :( och igår när vi åkte upp blev jag förkyld till tusen. Hade kunnat vara bättre. Men Jimmy är så söt som vanligt och tar hand om mig. Han är guld värd! min bästa!

Har varit till morfar på sjukhuset idag och hälsat på lite. Efter åkte vi till mormor och fika och åt lite. .. Efter blev det lite shopping. När vi kom hem hade morbror lagat mat, fläskfile och potatisgratäng mums. Han är kung på de där med man han.....

I morgon får vi de vad det blir. På dagen vill jag vill centrum en sväng och kika och köpa lite presenter och senare på kvällen ska vi till kusin och Mattias på inflyttningsfest i "nya" huset. Trevligt!


Men nu ska jag krypa ner i sängen bredvid den jag älskar!

Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0