FINNS SÅ MYCKET SÖTA KLÄDER.



Kunde inte låta bli att kika lite på bebiskläder på H&Ms sida idag när jag
hade det lite extra tråkigt i butiken.
Tänk om vi tog reda på om de är en pojke eller flicka, så lätt de mesta vore.
Men tänk så spännande om vi inte gjorde det och i stället fick en överraskning.

Oj så svårt de är att bestämma hur man ska göra.
Har alltid tidigare sagt att jag aldrig ska ta reda på könet.
Men nu när man sitter där med magen i vädret så är det en annan sak.
Men de lutar åt att inte ta reda på.. Men vi får se.
Har ju en stund på oss att välja.

Söta kläder finns det i vilket fall till både pojke och flicka.
Det som kommer köpas innan får väl bli lite neutralt i stället.
Det går ju faktiskt det med, även om man vill köpa dem där tok
gulliga flick/pojk sakerna..

Foto:Loveelliii/h&m.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

jag tvekade aldrig på att ta reda på könet, tyckte det var mycket lättare att knyta an till den lilla/e där inne när man kunde börja säga hon/han... tro mig det blev en överraskning ändå när man väl var på bb, hur skulle hon se ut, något hår (självklart inte), liknar hon Dan eller mig... Men det är så klart bara upp till dig (er) hur ni vill göra! Ville bara dela med mig hur jag tänkte =)

2011-04-27 @ 10:44:23
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0