KÄNNER HUR SKRUTT RÖR SIG.

Sitter och kikar in på familjeliv lite nu och då.
Följer dem andra mammorna lite som också har bf i november.
En fråga var hur de känns när bebisen rör sig i magen på en och
hur de känns när den sparkar..
Både dem två sakerna är något man funderar lite på faktiskt.
En av tjejerna beskrev rörelserna som fladder som en fjäril rör sig.
De är precis va jag har känt en stund/några gånger men är det bebisen.
Nog för att jag aldrig förr har känt den där känslan men kan de
vara våran lilla skrutt som rörde på sig?
Ska bli himla spännande sen att känna av den lille varelsen.
Nyfiken är jag som bara den.
Fast sen kommer jag väl säkert ledsna på alla sparkar och de
men just nu så överväger sparkar mitt jobbiga illamående.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

kan förstå att du längtar efter att känna det, det är härligt i början, men som du skriver på slutet.... sen kommer du sitta och säga åt skrutten att lugna ned sig lite så du slipper få så ont i magen... =) fast det är det bästa magonda och illamåendet man kan ha!! Kram

2011-04-20 @ 10:04:01
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0