KIKAT PÅ LÄGENHET.

Kom precis hem efter att ha varit till andra sidan gatan och
hälsat på Lena i hennes trea. Som ev kanske kan bli våran
någon gång framöver om vi inte hittar någon mer att välja bland.
Än så länge så gillar vi den verkligen dock negativt att den är
på samma våningsplan som vi bor på nu men eftersom
vi är atleter så kommer vi (läs Jimmys alla starka kompisar)
klara de galant med flyttlass och sen vi med att bära bebis
och allt annat upp och ner och upp och ner.
Men eftersom vi verkligen gilla lägenheten så är det nog värt de.

Tror nog de kan bli bra. Eftersom det är "bara" gamlingar som
bor på första och andra våningen i dem här husen så lär de
inte bli någon annan ledig på den närmsta tiden.
Och kanske inte för det priset vi får den heller.
Och de enda andra huset det är köpes i är lgh så jädra dyra.
Både att köpa och sen varje månad... Men så finns det hiss också.
Kanske vi skulle flörta med Jimmys farmor, inte behöver hon
en trea där längre inte hon kan ju ta en tvåa ;)

Finns ju så klart lite man vill göra om. Nån ny tapet här
och där och så men de är ju minsta problemet.
Hallen med spottar inne i taket va ett stort plus.
Och att ena sovrummet va rosa kanske inte va så kul men
tänk då kan jag (läs pappa) tapetsera om det.
Köks tapeten va skit snygg och mörka bänkskivor och snygga
luckor snyggt snyggt snyggt! kanske nytt kakel bara.

Dock lite litet badrum, måste nästan vara mindre än de vi
har nu. Och då är det ändå en trea vs etta. Hmmm..
Men det borde gå ändå tycker jag. Jag är ju bra på att
ordna med bra och smart förvaring så.

Nej nu ska jag säga god natt till min prins som ska
hoppa i säng och upp och jobba kl 2 i natt...



Satt och kika på lite bilder på google.se rätt fin färg där på väggen
måste jag säga. Kan vara något att komma ihåg för framtiden.
Liknar faktiskt lite den som trean har på väggen där inne nu.



Ååå ett sånt där skrivbord vill jag också ha, kanske till datorn som
kommer stå i vardagsrummet. Och kistan va bra fin den me.
Mycke vill ha nu tror jag och mer finns det.



Älskar detta kök, dock inte i närheten av vad vi kommer ha framöver.
Men det är så fint. Köksbordet, soffan golvet mmmmums!

Foton:google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0