MYSIG DAG MED ERIKA.

Blev inget inlägg igår.. nog för att jag inte alls hade
en lika hemsk dag men kände inte alls för att skriva.

Idag har jag och Erika haft ta hand om sig mys hos
Viveca på folkan. Fått behandlingar och snyggat till oss.
Det gjorde en hel del för välmåendet måste jag säga.
Och det var helt gratis, underbart och gratis inte ofta de inte.
Vart jag än vänder mig ikväll så känner jag hur gott jag doftar.
Hur mjukt och lent mitt ansikte är och hur snygg jag är.
Haha det sista kanske inte riktigt stämmer.
Men bra blev det i alla fall.

Var in till Cia och fota lite nyheter medans jag vänta på
Erika och att vi skulle dra iväg. Fina grejer som kommit
in i butiken igen. En kjol som kommer inhandlas nästa
vecka om hon har någon kvar vill säga.
Tror den kommer sitta rätt fint dem kommande månaderna.
Mörk jeans med fina detaljer.. inte jätte kort men
ändå inte lång. Vårig och härlig med leggings under.




Foto:MaryKay.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0