ATT DET ALDRIG SKA FÅ GÅ BRA.

Just nu är jag sjukt arg irriterad förbannad less och depp.
Skulle slå igång jobb datorn som vanligt i morse men vad händer..
jo de kommer upp en svart skärm med inloggning!!!!!!!
Sen när har jag lagt in lösenord på datorn? Aldrig.
Så nu vet i fasiken vad jag ska göra, jag har testat med alla tänkbara
lösenord jag kan komma på men jag har ju aldrig lagt in något så de
är inte så konstigt att jag inte kommer på det rätta som låser upp datorn.
Hur har de där kunnat gått till, känns som nån måste ha hackat sig in i
den eller något. Känner mig skumt förvirrad och vet inte vad jag ska göra.
Som tur är har jag fått igång bring online som har med EuroFlorist att göra
på den bärbara nu. Har inte velat funka på den här tidigare men nu tack gode
gud så gjorde det de. Men de är grymt irriterande att inte komma in på datorn.
Hade alla bilder sparade på en extra hårddisk vilket va grymt tur annars vet
jag inte om jag någonsin hade sätt dem igen. Men allt annat då, och hade jag
något annat viktigt där också som jag behöver ha och komma åt?
Hmm funderar men känns inte som att jag hade de, "bara" dagskasse filerna
till firman men dem finns på papper också som tur är. Men annars tror jag nog
inte att de är något viktigt. Måste komma på hur jag får ihop skrivaren med den
här datorn idag också. Om jag inte på något änglalikt vis får igång den andra.
Men hur har de kunnat bli så där? Jag känner mig som ett stort frågetecken.
Sitter just nu och lägger in alla bilder från den här datorn på hårddisken också.
Har tänkt göra de länge men inte fått tummen ur men nu, nu jädrar ska dem in.
Om nu den här datorn också skulle säga upp sig på någe vis.
Bättre och vara på den säkra sidan. Satt faktiskt och tänkte på att jag måste
radera massa privat på jobbets lagom till de är någon annan som ska vara
i butiken sen... men de verkar jag kunna glömma nu. Går ju inte ens att gå in.
Suck, håll tummarna för att jag kommer in igen på den... Snälla!
Dells support verkar inte vara något att ringa till heller, inte om jag förstår
rätt på deras hemsida. Inget sånt där dem kan hjälpa till med och bara att ringa
lär väl kosta multum. Bara slå sönder skiten och köpa en ny, verkar inte bättre.
Den är ju sen 2006 men va fasiken ska den lägga in ett lösenord nu för när den
aldrig tidigare haft de på dem där 5 åren.... Underligt!

Och när jag ändå klagar så är jag sjukt less på min kortleverantör också.
Bara massa problem hela tiden med allt. Nu påminnelse om faktura när dem
idioterna inte ens har skickat den till mig?????? Och inte bara de den är på
mycket mer än vad den skulle ha varit på också.. De går himla bra nu måste
jag säga, sa jag att jag va less idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0