FÖRDRIVER TIDEN VID DATORN.

Kollar in lite nyheter på Ikea.. såg inte till speciellt många när vi var in igår.
Men de kommer väl kan jag tänka mig.
Fick en liten ide om vad jag ska rita upp framöver för tillverkning i
snickeri Hökhuvud. Skulle vara sjukt kul att ha så hoppas pappa
känner för att skapa lite framöver. Han gillar ju lite utmaningar och tror
nog att han gjort något liknande förr i tiden.
Men han behöver ju inte ha så bråttom för jag lär ju ha lite mera plats
innan jag kan ha någon användning av det.

Har i alla fall hittat ett bord och stolar jag skulle vilja ha om vi får större
plats när vi flyttat en gång. Onödigt med nytt bord egentligen då jag anar
att de kommer få ta lite stryk några år framöver. Men vårat är så litet
så får det plats med ett större så har jag ett på "lager".


Några helt okej nyehter från ikea webben... men om någon av dem
får komma hem till oss det vet jag inte riktigt.



Foto:Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0