HJÄLP DE HÄR BEHÖVDE JAG INTE.

Känner att jag har lätt panik! Hur f*n ska de här gå.
Står antagligen utan någon som är i butiken november december..
Den jag skulle ha haft kanske inte kan längre.
Någon som vet någon eller känner någon som inte har något
jobb och kan en del om blommor och butiksjobb??????
Behövde inte riktigt de här nu, skulle kunna sätta mig ner och
stor tjuta för sekunden. Hormonerna är på topp idag och de blev
inte bättre utav detta. Jag har ändå varit rätt lugn och sansad
men just nu snurrar skallen och jag vet varken ut eller in.
Vill bara sätta en lapp på dörren och skriva stängt nu och föralltid
eller något. Vill bara gå hem och dra täcket över huvudet.
Plötsligt är det inte alls lika roligt att vara egen företagare längre
att jobba med de man älskar och de som gör en glad.
Tänk om jag hade ett "vanligt" jobb så lätt allt vore.

Återkommer förhoppningsvis gladare och inte lika snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0