KLÄDER TILL MAMMAN.




Dem där kan kanske vara något till blivnade mamman.
Hon får ju inte frysa i höst ;)
Finns inte så mycker roliga mamma kläder tycker jag.
Och det är inte så många man behöver ha heller.
Men ibland kan det vara kul att känna sig fin och ny igen.
Man kanske skulle ta och testa några plagg nästan gång
man råkar hamna inne på H&M.
Vilket kanske dröjer lite men än är det inte höst.

Om några helger kan jag tänka mig att vi kanske åker till Valbo.
Har två födelsedags barn att gratta där då.
Ett stort barn och ett litet. Far och dotter Berglund.
Hinner nog inte med ett besök där innan dess eftersom
det är något på schemat ett tag framöver.
Kanske skulle passa på att gå in på Ikea där då också.
Hmm tål att tänkas på. Är några saker som beöver handlas
därifrån medans jag fortfarande har lust och lite ork att
gå i några affärer. Man lär ju passa på.

Foto:H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0