TASSIMO ELLER SODASTREAM.

Har fortfarande pengar kvar på presentkortet jag fick av älsk till jul.
Och så fick vi en förlovnings slant av mormor också.
Har tänkt köpa en tassimo rätt länge nu och en sodastream.
Frågan är vilken vi kommer ha mest användning för.
Älsk kom ner med lite kaffe till mig idag, i form av bönor jag
ska ha i butiken för dekoration. Och satan i gatan så gott kaffe doftar.
Jag har intagit högst fyra koppar kaffe sen jag blev gravid.
Mycket pga att det inte gått någe bra att dricka det.
Kaffe, jag vill ha kaffe! Måste nog ta ner burken med bönor från hyllan
och dofta lite igen... Mmmmmmmmmmm.



Frågan är vilken som kommer få flytta hem till oss, måste nog höra
med Jimmy också anar att han har en åsikt. Och sen hur ska den se ut.
Finns ju många att välja på. Den vita tassimon är en klar favorit hos mig.

Foto:Google.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Tassimo!!!!! Ett måste sen när ni har vaknätter ;) minst en latte per dag hos mig, tryck på knappen så är det klart. Har en soda stream också men den använder vi inte alls lika mycket. Fast jag försöker ju hålla mig borta från bubblor så det beror ju på det.... hmm sa jag vad jag tyckte nu då... Tassimo!!!!!!!! :P

2011-08-23 @ 18:35:59
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0