UPPDATERING OM DAGEN.

Var förbi Cia och hälsa på innan jag åkte till Gimo.
Prova lite kläder men kunde inte riktigt bestämma mig för vad
jag gillade eller inte så blev inget köp.

Åkte vidare till BM i Gimo, träffade Birgitta idag och de gick bara bra.
Pratade en massa och hon kände hur skrutt låg i magen.
På tvären så klart, huvudet till vänster och fötterna åt höger.
Han är antingen på väg att vända sig rätt eller om jag har
otur så är han påväg tillbaka åt andra hållet igen.
Så fortsättning följer, tänkte jag skulle ha ett snack med honom
nu varje dag så han tar sig åt rätt håll.
Hon förstod att jag mådde illa så pass som han levde om där inne,
han sparkar väl på alla dem där ställena som gör att jag mår värre.
Hade i alla fall rätt högt SF mått för den här veckan men de va
bara för att han låg tvärs över. Nästa gång om han inte ligger lika
så borde det vara som det "ska" igen. Hade i alla fall 6 cm mer i
SF mått nu än när jag var dit sist. Så nog händer det grejer allt.
När vi skulle lyssna på hjärtat så sparka han så fint mot den där
grejen dem har. Han kickade till den tre fyra gånger så magen
rörde på sig upp och ner och de dunka till som bara den i mackapären.
Sötnosen va nog lite irriterad på oss eftersom hon hade varit
där och klämt och grejat innan också.
Lyssna på hjärtar och 148 låg de på sen fick han vara i fred :)
Men han kickade till bra många gånger senare under eftermiddagen
så nog var han vaken idag allt.

Åkte till Linda och Lucas sen och där bjöds det på fika och massa
prat och bus. Vilken liten vilde han är Lucas och så söt.
Tro det eller ej men fikat fick faktiskt vara var också, skönt.
Drog mig förbi pappa sen på vägen hem och fick lite mat också
och matlåda så det var inte tokigt alls. Längesen jag åt de
som bjöds på idag.. Och de fick också vara kvar.
Åkte hem sen för att hinna in och beställa tabletterna på apoteket.
Så dem kommer på fredag, helt otroligt bara två dagar de va rekord.

Och nu sitter jag här, ska fortsätta greja lite där hemma men måste
ju uppdatera mig lite vid datorn en stund först.
Jimmy kom hem från dagens cykelpass nyss också och han är ledig
i morgon så äntligen får man se han lite. Och slipper vara knäpptyst
en kväll den här veckan. Han ska ju annars sova den här tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0