UPPDATERING.

Jag tror jag döööööööööööör, de värker i höften så kan knappt
böja mig ner. Är helt öm för att magen spänner och sviiiider.
Jag får faktiskt klaga idag för jag har varit grymt duktig trotts
att jag känner mig helt förstörd. Från och med nu så är det jag som
ska ha världens massage och uppassning i morgon kväll! Hör du det älskling!??
Jag ska nog inte anstränga mig allt för mycket resterande graviditet.
För så här vill jag inte ha det varje dag, de är en pina.
Sitter och varvar ner nu och skulle behöva en kall dusch för jag
känner mig som om jag har varit på ett hårt träningspass.
Han inte mer än sätta mig ner så började bebis leva om och röra
om i magen på mig. Så han verkar ha de bra där inne trotts att hans
mamma mår skit. Tur de! De är verkligen inte lätt att vara gravid.
Känslan av när någon rör om i magen på en går inte att beskriva med ord.
Helt overkligt och de är inte så där värst skönt alla gånger.
Inser just nu att jag kommer aldrig klara av att jobba hela oktober också.
Hur f*n ska de gå, men vem ska jag ha där då? Måste de kosta så mycket
pengar att ha folk anställda. Vore ju kul om butiken går runt undertiden.
Ska nog prata lite med Angelinda nästa gång jag ska till BM.
Hon kanske har några tips och råd att komma med som kan underlätta.
Ett stort glas vatten och en frukt är vad som ska intas nu... sen kommer
jag nog somna sittandes om jag inte lägger mig i sängen snart.



Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Man kan verkligen inte förstå förrän man upplevt det själv. Och varje graviditet är ju i sin tur olika. Precis som alla barn sen är olika. När du haft din lilla knodd ett tag så kan jag ge mig fasen på att du även kommer skriva att "innan jag fick barn visste jag inte vad trötthet var, jag trodde att jag visste men fan så fel jag hade". Detta skrivet i all välmening för ALLT förändras efter att man fått barn, vare sig man vill eller inte. Som tur är så blir 99% av livet bara till det bättre!! Fokusera på när du får se första leendet, första kramen, första pussen, första gången du hör mamma, första gången du hör "mamma älskar dig!" Det är värt precis ALLT man även får stå ut med! Jag lovar <3 Synd att jag inte kan ett skit om blommor förutom att ha ihjäl dem, annars hade jag kunnat jobba i höst.... Kramen

2011-08-26 @ 09:55:18
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0