EN DAG PÅ STOCKHOLMS MODEVECKA.

Igår spenderade jag hela dagen med Cia på Stockholms modemässa.
Vilket ställe!! bara huset var underbart att titta på och så mycket fina kläder.
Man blir ju helt sjuk, men mycket konstigt också och sjukt udda.
Tur inte allt är fint. Kläder, smycken, väskor, skor lite barnkläder m.m.
Saker som kommer till butikerna i början på nästa år februari till april.
Många gobitar hittade vi.. Broadway, solid, hillevi, time, rut mfl var några av
montrarna som besöktes. Bäst vart det klart på Broadway.
Kläder lite i stil med veromodas men billigare midre pack trevligare säljare
finns inte i lika många butiker bra kvalite och snygga!
Har hela skallen full matad med fina kläder nu, måste ju minnas vad jag
kommer måsta köpa när det kommer till butik sen.
Kan informera er alla om att det kommer vara sjukt mycket orange i
början på nästa år fram till sommaren. Olika nyanser av orange.
Trodde aldrig att jag skulle säga de... men shit va snygga kläderna är
i orange. Inte min färg alls. Men tror nog de kommer bli några plagg
i just dem färgerna sen. Och så snyggt till svart vitt och marin blått
som också är stora färger. Kommer över lag vara mycket dem färgerna
plus sjukt mycket andra färgglada nyanser. En färgglad vår helt enkelt.
Fick med mig lite reklam pennor, godis, läppglans m.m. och så fyndade
vi en varsin väska som vi fick med oss hem direkt. Fin!!!!!!
Som sagt inte till butiks pris då utan inköpspris. Blev en brun sjal också.
Så nu är jag nöjd och glad och väntar på att det ska bli nästa år.

Förresten så gick det otroligt bra med skrutt igår också, han skötte sig
exemplariskt. Mådde knappt illa och han var ganska lugn inne i magen.
På kvällen sen började jag må sjukt illa och hade ont fogen men nog
överlevde jag allt ändå. Var lite smått nervös för hur det skulle gå igår.


Nya väskan, eller i alla fall väldigt lik den nya. Hittade ingen exakt bild
och har inte hunnit med att fota den ännu. Fin är den i alla fall och min.

Foto:Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0