SKÖNT ATT VARA LEDIG.

Onsdag och ledighet = underbart!
Dagen började rätt bra ändå, mådde inte så illa..
Men nu börjar de komma igen skulle kunna springa till toan
och spy men jag ska inte jag orkar inte jag vill inte, snyft.
Har i alla fall ringt vårdcentralen och hon skulle se till så de
blev rätt tabletter den här gången.
Dock kan jag inte "beställa" dem för än efter fyra idag så får
se hur många dagar de tar innan jag kan hämta dem på apoteket.
Suck jag orkar inte vänta på dem.

Ska göra mig klar nu och ta mig ner till Cia, hälsa på lite och se
om hon har fått in något fint jag kan ha.
Vore kul att pigga upp med någon ny tröja eller nåt..
Sen bär det av mot Gimo, ska till barnmorskan kl 13,
lyssna på hjärtat och mäta magen. Lite nervös som vanligt
eftersom man fortfarande mår skit till och från.
Men förhoppningsvis ser allt bra ut.
Efter det blir det en tripp till Hökhuvud, hälsa på Linda och Lucas
lite. Ska passa på att gratta henne också eftersom hon fyller år
nästa vecka och då kan inte jag åka dit.
Så jag hoppas verkligen jag slipper springa till toan som en galning
nu när man inte ska spendera dagen hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0