JULKLAPPS HANDLA OCH NYBLIVEN MAMMA.

Satt och fundera hur det kommer bli med julklapps inköpen i år.
Tror nog vi ska använda oss av nätet rätt mycket.
Inte kommer jag orka eller ha någon större lust att springa i butiker
veckorna efter att skrutt har kommit. De kan jag inte tänka.
Så smidigt det är att bara sitta och spana och sen klicka hem.
Skicka Jimmy att hämta ut och sen är det bara slå in paketen.
Tror inte han har något emot det heller faktiskt.
Han kommer nog snarare bli överlycklig över att slippa åka till stan.

Men nästa år då ska vi shoppa loss, då lär det bli ett nytt Ullared besök
så där lagom innan alla andra ska handla sina julklappar där.
Funkade fint förra året så det tror jag på till nästa år igen.

Kikade lite på lekmer bara ändå sådär och det finns mycket fint
och roligt som skulle kunna få komma hem redan nu men också sen
till julklappar. Finns ju verkligen mycket där så något borde väl passa.


Lite smått och gott från lekmers rea.. skulle passa bra de där om det blir en pojk.

Foto:Lekmer.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Å tänk så lika bra det skulle passa om det blir en flicka :D Verktygsbänken har jag funderat på till Elina från morfar, men vettefasiken var man ska göra av alla saker... Älgbodyn har vi i strl 74 eller 80 bara så du vet :P

2011-08-09 @ 14:39:47
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0