VECKA 31 IDAG.



Vecka 31 idag och för ovanlighetens skull så kom jag ihåg att knäppa bild
på magen på den "rätta" dagen. Som sagt den här gröna tröjan är en av få
tunna som jag fortfarande kan ha så den får väl hänga med tills den också
är för tajt och liten. Nu är det inte små eller stora buffar som känns innefrån
längre utan nu är det mera ordentliga rullningar som någon så fint kallade det
på någon mamma sida jag läste igår. Dem känns sjukt mycket kan jag tillägga.
Våran lilla prins gör mig verkligen påmind om att han finns där inne.
Ååå jag vill att han ska komma ut nu <3

Har fått någelunda antagligen förhoppningsvis klart med vem som ska jobba
i butiken nu. Men helt klart är det inte så jag fortsätter att vara nervös över
de tills jag vet på papper att de blir så. Har ett par extra tjejer att tillfråga
om de skulle knipa någon enstaka dag men måste ju ha någon "fast" också.
Så förhoppningsvis så kan jag andas ut ganska snart och önska
ännu mer att lill prinsen ska komma snart <3
Sen att de absolut inte är klart med vad jag ska göra med butiken efter nyår
de är en annan femma men de oroar jag mig inte för just idag.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0