VILKET FASLIGT LIV DE ÄR IDAG.

Jag tror jag spricker snart! I alla fall lite.
Ja nånting kommer hända i vilket fall, jag känner mig helt
uppblåst och stor som ett hus idag eller i alla fall en sommarstuga.
Skrutt har hållt låda i magen hela dagen, speciellt på eftermiddagen sen
Jimmy åkte och jobba. Från två har det varken gått att sitta
eller stå... va gör man då när man är i en butik och inte har
tillgång till en säng att lägga sig ner i?
Jo man ställer sig upp, sätter sig ner, ställer sig upp igen och så
vidare tills man tror man ska bli galen. Jag är helt slut, jätte trött.
Och det gör ingen nytta att det börjar regna och är grått ute heller.
Jäsp! Hur ska jag orka åka till Lolle ikväll och umgås med massa folk
och kika på tupperware grejer. Hmmm får försöka låta bli att somna.
Hoppas skrutt tar chansen och vilar i morgon när jag kommer vara i
full fart hela dagen. Hoppas verkligen hur ska jag annars orka kika
på fina kläder hela dagen. Kommer nog vara en trött Elli i morgon kväll.
Vad ska jag förresten ha på mig? hjälp hur mycket fina kläder har jag
som jag kan ha i min garderob? Hmm kanske ska stänga en kvar tidigare
och kika in till Cia och se om hon har något som kan passa mig.
Vore ju lite kul med något nytt faktiskt. Men det måste vara
användbart längre än en dag så ett tält kanske vore något.
Skämt och sido jag får väl gräva i garderoben, med lite smycken till
kan väl alla klädesplagg se bra ut? Om inte så får jag gömma mig
bakom någon spegel eller klädes hög i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0