FULL RULLE.

Igår hade jag och Theo Linda och Lucas på besök. Jimmy och Theo lyckades sova ganska länge efter att Theo hållit mig vaken alldeles för mycket och tidigt på morgonen.. Han fick helt enkelt försöka sova med pappan på morgonen medan mamman gjorde annat som måste göras i stället. Som att tex baka lite kolakakor. Har inte riktigt hunnit med bakandet sen Theo föddes. En och annan äppelpaj just när vi fått besök bara. Men nu fick jag lite inspiration efter Elins och mitt bakande i onsdags. Två satser blev de och hälften ska frysas och hälften med i morgon till nyårsvärdarna. Elin och jag ska fixa efterrätt till i morgon också så blir att baka idag igen. Igår kväll va Theo en riktig gnällfis och ville inte vara själv en minut. Vägrade sova så vi somna kanske ett halv två i natt. Vakna tre va uppe till efter fyra... Somna och så vakna han igen halv sju. Nu precis somna han om hos Jimmy men ingen ide att jag lägger mig igen då kommer dagen försvinna. Pappa kommer och gosar med Theo så jag får lite gjort och kan baka utan att behöva se efter Theo hela tiden. Jimmy ska åka till stan med Wahlström och Engström och köpa fyrverkeri till i morgon.. Och skulle tro att Elin kommer över senare idag. Och inte nog me de.... Butiken är öppen också hade nästan tänkt vara där en sväng idag men jag kommer aldrig hinna med de också. Men i morgon då är de min tur. Mycket tankar med den också men de tar vi en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0