JUL JUL STRÅLANDE JUL.

Igår var vi till pappa och Inger på eftermiddagen. Åt god mat, fikade, myste och öppnade julklappar. Theo fick en stor hög den här dagen också. Både från dem och en del från oss som inte hade blivit öppnade. Jätte fina saker.. Han blir så bortskämd våran lilla prins. Body, pingu sängmobil, pingu skallra och bitgrej och golvet till hans rum och av oss fick han tre böcker, en filt och kläder. De han fick absolut mest av på hela kvällen var kärlek.. Vårat lilla hjärta! Vi fick en ny sopkvast och en frysbox. Sjukt bra och precis vad vi behöver. Jag satt mest som ett stök hela dagen.. Blä för att vara jätte förkyld, feber, snorig och ont i halsen. När vi väl kom hem sen va jag som en kamin och jag somna ovaggad. Nu känner jag mig inte riktig lika varm men knappast pigg. Idag kommer mamma och Erik till oss och firar lite jul. Skönt att vara hemma idag och slippa åka till den i Älvkarleby. Nu ska jag se om mina prinsar har vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0