TISDAG.

Första dagen sen Theo kom som jag inte haft något planerat på
hela dagen! Inte mer än att jag skulle till butiken och kopiera
och sen posta papper och de va inte direkt ansträngande.
Så hade lite små planer på att åka och överraska pappa för Theo
har ju inte haft möjlighet att åka till Hökhuvud något än då de alltid
är fullt upp med allt möjligt. Så sagt och gjort så åkte vi dit till
pappa kom hem från jobbet utan att säga något och nog blev han
överraskad allt.. Och som tur vad glad också vilket jag inte alls
tvivlade på att han skulle bli. Åt lite middag där och sen kom jag på
att vi kanske kunde åka och hälsa på min faster Barbro.
Så pappa ringde och fråga om vi fick komma över och sen åkte vi.
Fotade Theo och faster tillsammans, min fina faster.
Vi fikade lite och Theo fick mysa i hennes famn. Han har varit
lite kinkig idag och även på kvällen är väl magen som spökar så
han får inte riktigt ro till att varken sova eller vara vaken men
jag tyckte han skötte sig bra ändå. Så nu har han träffat min
faster också.. Kul att de blev av medans han är så där jätte liten :)



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0