KAN NÅGOT MERA GÅ FEL.

Tre saker har varit bra idag, älsk har varit hemma och ledig från jobbet,
Ida har hållt mig sällskap i butiken och vi har fotat massor.
Sen har det bara gått utför.
Ont i magen och i skallen fram och tillbaka hela dagen.
Tappat saker och fumlat till det om och om igen.
Tänker alldeles för mycket på polisanmälan som gjordes förr förra
lördagen i butiken, är grymt irriterad på någon/något i vårat liv som
sprider negativ energi och gör en på dåligt humör gång på gång
hela tiden, som inte ger sig och beter sig normalt för fem öre.
Har hittat på ett helt nytt färskt problem idag, jävla tre säger jag bara.
Eller rättare sagt idioten som jobbar på 3 på gränby.
Fy fan säger jag bara hur kan man luras och jävlas så som han
har gjort, jag förstår inte va man får ut av de.
Så nu har jag ett dyrt och irriterande problem att lösa
där med. Kan det inte räcka nu liksom, varför ska de
behöva vara något hela tiden..... jag orkar inte.
Vill bara sätta mig ner och stor tjuta som en liten unge.
Sen har vi ju en bil som behöver laga diesel värmaren, vilket
i för sig är på gång om nu volvo kan få hem de vi beställt för över
tre veckor sedan. Sen ska Jimmy "bara" fixa det också.
De ska köpas box till den som gör att den drar mindre
soppa eftersom den nu drar sjukt mycket mer än den
borde göra. De där är inte gratis.

Ja de va en liten del av allt.
Har suttit och skrivit brev till tres reklamations avdelning
nu för dem kan tydligen inte göra annat än och läsa brev.
Dem kommer få ett helvete om dem inte löser de dem
har ställt till. Jag tänker då inte betala deras fula knep.
Om de inte går vägen då ringer vi May på kommunen så
hoppas vi att hon kan hjälpa till.
De va sjukt härligt att ha henne bakom sig när vi stred med
bilfirman i Uppsala och me lite tur kan hon hjälpa till
även med det här.
Problem problem problem hela tiden........

Vill nästan gå och sova nu så man slipper resten
av den här hemska dagen... så inget mer går fel.
Hoppas innerligt att morgon dagen blir bättre än så här.

Loveelliii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0