DEN KOM ÄNDÅ TILLSLUT.


Nu är den här äntligen, nästan en månad efter att auktionen var slut.
Trodde aldrig att vi skulle få hem den
men efter ett mail i veckan så såg det hoppfullt ut.
Vann overallen på tradera men fick inte tag på säljaren fast pengarna
var överförda till hennes konto. Mailade och greja men inget svar.
Hon hade bara fått bra kommentarer innan också men man
ska väl aldrig vara för säker har jag nu lärt mig.
Efter två veckor och varken kontakt eller paket så gav jag upp hoppet.
Men så nu i veckan fick jag ett ursäkta mig förlåt mail av henne
och hon hade skickat iväg paketet..
Fick också från schenker att den var påväg till mig.
Blev överlycklig, trodde verkligen pengarna var bortkastade.
Så idag var pappa till okq8 och hämta ut paketet.
Dock var den lite mer sliten än vad hon beskrev men så
är det fleece också och de blir ju nopprigt efter en del tvättar.
Men fin var den ändå... Och den kosta ju inte direkt som dem
gör när man köper dem nya så jag är helt nöjd.
Och den kom ju tillslut så fick i alla fall något för pengarna.
Ska tvätta upp den i nästa vecka och se om den blir finare.
Tror nog inte hon haft den så bra förvarad på sista tiden.
Trodde att den var brun också för så såg det ut på bilderna men
hem kom en blå men vad gör väl de. Dem är fina dem me.

Foto:Polarn O. Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0