EN OVANLIG LÖRDAG.

Lördagen spenderades med pappa och Inger först på bakluckan
i Norrskedika där var det galet mycket folk som både sålde och kikade.
Sen åkte vi vidare till Sundsboden och kika lite ingen av oss hade varit
in där tidigare men kan inte påstå att det var så mycket att se.
Visst en del fina saker fanns det väl men vilka priser.
Som avslut på våran tripp blev det pepparkaksfabriken och kolla
mera loppis och efter det Himla på andra sidan gatan.
Ingen av oss hade köpt någonting mer än en varsin hamburgare och
dricka på bakluckan. Men på Himla hade jag sån himla ;) tur att jag
fick något av både pappa och Inger.. eller jag och jag våran skrutt fick.
En filt i brunt och vitt från pappa och ett påslakan till lillen från Inger.



Efter det åkte vi till Coop och handlade och sen hem och slöa lite.
Jimmy kom sen och vi åt middag alla fyra...

Kvällen spenderades med Jimmy och Pontus i Västerås och kikade
på amerikanare. Många många fina och många många fulla folk.
Men trevligt var det och det var bra skönt att sova på vägen hem.

Tänk att man har varit ledig en hel vecka nu.. jag fattar det verkligen inte.
Hur gick det till, vart har tiden tagit vägen... ?????????????????????
Och en lördag ledig ojoj det var verkligen många år sen senast.
I alla fall en vanlig lördag, en röd dag har man kanske varit ledig förr
men inte så här en vanlig vecka. Så det var kul att kunna kika lite
på bakluckan och annat som annars inte går alls.

Foto:Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0