MAGEN VECKA 26.


Där har ni veckans mage. Har inte blivit så mycket fotat av den på semestern.
Men någon bild finns i alla fall och dessa är dags färska.
Hade en "kund" in igår som inte sätt mig på minst fyra veckor och hon
klappa mig på magen och sa att den inte hade växt något sen hon såg mig sist.
Hmm tänkte jag och undra nästan om hon behöver nya glasögon.
Har inte magen växt så vet inte jag vad som har hänt, har resten av jag krympt
ännu mera kanske. I vilket fall så låg vi mitt i kurvan när det gäller magmätningen
så mer mitt i prick kan det inte vara. Har kommit tre nya Österbybor till världen
dem sista dagarna också. Kommande klasskompisar till våran bebis.
Tvillingpojkar och en liten tjej... Charlie Edward och Nellie.
Känns som att man kanske bör bevaka webbisar lite mera nu så man ser vilka
det är som kommer ha barn i samma ålder som våran skrutt.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0