SÖTA SAKER FRÅN KAPPAHL.





Jimmy sover, stackarn sov bara tre timmar i natt
eftersom det var så varmt var det sjukt svårt att sova
här hemma. Och han som skulle upp och jobba för
Berglund klockan två i natt. Hemma var han vid halv fem.
Så många timmar bakom ratten på timmerbilen och lite sömn.
Som sagt han slockna på soffan redan vid sju och här sitter
jag och försöker fördriva tiden då jag inte alls är trött.
Inte ens lite, är bara less på värmen de där kvava jobbiga
som verkligen inte vill försvinna trotts att vi i alla fall fått lite
regn här i Österby också. I varje fall så måste man ju ha något
att pyssla med och eftersom jag gått igenom allt jag kom på
så fick det bli kika på bebis kläder igen :) Tänk att man aldrig
tröttnar. Hittade lite från kappahl som var sött. Kanske blir något
av det som hamnar i skrutts garderob. Man vet aldrig....
(Mössan där högst upp ligger bra till på listan)

Foto:Kappahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0